Monday, November 29, 2010

Rekod Baru!

Hype!

hari ni je ak da tdo 13 jam..yes! no lie lie,hips don't lie,shakira shakira.. hoho masuk lagu lak..ini kisah benar lg nyata..13 jam tu. apa nk jadi ak tk tau la.. haha. ok la,ak cter eh. pada hari sebelumnye yakni 29 november, ak bgn awal..yes! bgn awal,tk tipu..haha ak pun susah nk caya kot. ok,pastu lepak pnye lepak pnye lepak cmpur bosan yg amat. aku pun bukak laptop tgk muvee.. cter apa? haish! bukan cter satu kaler ok,tk baek pikir bukan2..aku baik kot..kengkadang je bukak.huahuahuahua.. ish ish ish.

nk tau cter apa? alaa,cter dak botak ada tatoo arrow tu. haa, THE LAST AIRBENDER.. komen aku pasal cter ni, sy TAK PAHAM..huhu. tk tau la,maybe otak ak susah nk pick up dgn cter ni atau cerita ni yg buat otak ak jd LAMPI. haha lampi,lme tk dgr ayat nih..rindu kot..back to the topic! solusinya? ak telah mmbazir 1 jam 43 minit dlm idup ak tgk cter yg ak tk phm..kpd sesapa yg minat cter ni jgn marah ek?? hehehe ^-^v

setelah puas frust menonggeng dan mak ak pun agaknye lg frust tgk aku frust menonggeng ni (bnyknye frust)..dgn selamber beliau berkata ''poie la tolong bapak ko niaga kat dpn tu,asyik dok umah buat semak je..''. huhu,ku akui ku sgt, sgt menginginkan mu~ oh silap,lagu lagi..ku akui ku agak malas ketika di umah,hehehe,kata pun cuti kan..ak pun dgn semangat memburu impian pun bergerak ke gerai hasil kongsi bapaku dan jiran bapaku..(jiran aku la gak kan..haha)

lebih kurg pukul 2 ptg aku pulang ke pangkuan rumah,smpai je terus bedal nasi goreng 2 pinggan..haha,lapa kot..ish ish ish. habes je,ak lepak pnye lepak pnye lepak tk dilupakan solat zuhur ye~ haha. sambung balek,lepak pnye lepak pnye lepak....tupp! mata ak tertutup..jeng jeng jeng..tapp! mata aku terbuka semula, tgk jam...laaa,baru pukul 4,tido sejam je..tgk luar..gelap. aku pelik campur mamai..rupa2 nya aku bgn kul 4 pagi!! wah,ini satu rekod! nk kata bangga tak gak,cam hampeh pun ada. terpaksala qada' solat yg tertinggal,huhu..

ak pn terus ke dapu cari apa tg ada untuk dimamam. tgk2 ada lg nasi goreng,rezeki..amin~ haha. alih2 tu bukak tv je,ada match barcelona lawan real madrid..waa,ini match hangat ni. harap2 barcelona menang la. setelah berhempas pulas menjadi penonton kpd match ni akhirnye barcelona menang! 5-0 kot! real madrid kne blasah dgn barcelona,wauu~ hebat siot. puas gak aku tgk muka jose mourinho merah padam menahan malunya..hahaha

ok laa,mau mandi dan solat subuh. sebentar lagi giliran aku lak utk berjuang di court basketball..walaupun kaki ku injured,tp semangat bola basketball amat tggi meresapi dlm tubuhku..huhuhu karut2..haha enjoy~ peace! ~_~v

No comments:

Post a Comment