Wednesday, February 9, 2011

1Entry 1001Cerita

Orait! Kini aku kembali lepas dua bulan hilang. Pergi mana? tkde mana pun, cuma last day aritu kena aku culik, sebab apa? aku hot sangat agaknya.. ahaks! (=_=") perassantan kan? lepas sebulan lebih bergelut untuk melepaskan diri, akhir nya niat ku termakbul, penculik tu tak sedar aku dah lepaskan diri sebab aku dh ganti tempat aku dgn patung doraemon. sebab dia tk sedar? sama comel agaknya..ahaks! (=_=")v

percaya tak kisah aku ni, tolong lah percaya~ bukan senang aku nk buat cerita karut plus khurafat plus gedik mcm ni. plus plus lagi bila otak dah tepu mcm gula melaka, mmg lagi bnyk la karut2 yg bakal keluar. >.< ok la, muka serius time!

sejak dua menjak ni, rasa macam hidup ni ibarat cuka tertumpah atas luka, tak pun mcm sudah jatuh ditimpa escalator, sehingga aku rasa nk tangguh satu semester,haish, tp tkpe, i'm cool bebeh, baru terasa nk buat, belum dikunci lagi niat ku. haha. harap2 semua jalan dgn lancar ibarat jalan raya tkde traffic jam dan tkde roadblock skali.

dah la! malas nk cerita bab yg bleh hilang kan mood kita ye dok. kita nk hepi, kita nk go lucky, kita taknak worry2, ^_^

next topic! ari tu pada penggal 5 februari (penggal ke tanggal?..) yakni hari sabtu, aku dan kengkawan telah bersepakat membawa barakah utk pergi ke wedding classmate time form 2 dulu. wau! baru 20 tahun dah kahwin?! gler apa?! *mcm tu la first reaction aku. tp bila tgk dia pun ada bisnes sendiri, bajet pun ada, so paham lah aku. *syameer, aku doakan ko bahagia hingga anak cucu yep! khusyuk tgk dia bersanding, terlintas SATU persoalan penting dalam hati aku. "aku bila nk rasa macam ni eh?" eceh, menyampah lak aku, satu awek pun tk lekat, nk rasa apa nya der..haaa. well, aku yakin jodoh ku akan datang jua, ahaks! (=_=")v



*kita sibuk nak cari jodoh yg boleh syg kita,terima kita, dah jumpa, senyum sampai telinga, kalau boleh nk lebih telinga.
tp kalau kita dpt sayang dan cinta dari Yang Maha Esa, besarnya nikmat yg kita dapat tk dapat dibayangkan.

No comments:

Post a Comment