Saturday, March 5, 2011

Sungai Paroi Akanku Renangi

okey!

       bab ni aku tak puas hati sgt2! aku nk buat confession ni,,, I LOVE YOU! ehh, silap2, salah confession lak,hahaha. Ekcelli (actually), aku mendapat kabaran mengenai tempat aku bersama geng bas...ket ku salalu melepaskan gian dan tensyen kami *ehem2, bukan geng bas kilang ye ^^,

      baru-baru ni grup CPBA (Complex Paroi Basketball Association) kat fb digemparkan dengan berita bahawa court kat kompleks paroi akan dikenakan bayaran sewa jika mahu bermain di situ!! amboih! mentang-mentang korang dah renovate tempat tu jd lawa, haish. sebelum ni, takde pulak nk buat sewa. ish3. ni yang nk menangis ni, dah la situ tempat aku kenal basketball, aku dpt ramai geng2 basket. * aku citer macam tkde tempat laen bley maen basketball lak kan. hahaha, gedik2.

      takpe, nk ce citer gak. sebenarnye, dulu aku bukannya minat sgt basketball ni, aku lebih minat bola sepak ekcelli. tapi masuk form 5 dan atas pengaruh kartun SLAM DUNK, aku mula berjinak dalam profesyen ni. dan tempat yg slalu aku lepak kat kompleks paroi la. huhu. kat situ je, aku dpt meramaikan kengkawan yg sama minat dgn aku.Habis maen je, mesti lepak kedai mamak Syed Mundur pergi melantak. hahaha.

p/s : papepun, meh kita buat mogok ramai2 kat complex paroi supaya jgn buat sewa kat court basketball, ayuh!!

No comments:

Post a Comment