Friday, November 11, 2011

Hey You!

Hio! ehem ehem,test test 1,2,3. mike clear? ok! Tersebutlah sebuah kisah, aku pulang dari berlepak sesama member2 aku, maka sedemikian dalam perjalanan pulang terlihat pulak aku akan eksiden motor masuk longkang yang agak cetek dalamnya. aku tengok mamat empunya moto ok fine, siap boleh pakai balek spek Oakleys yg tercabut tu..(cover malu lettew,hak hak!) Teringat lak masa zaman jatuh moto aku dulu,huhu. Ektually, apa yang dijadikan citer sbnrnye kat sini sikap pengguna jalan raya yang memang bikin wa panas dalam. haa,nak tau kan..

1. awek bawak moto macam pelesit! dey,u tu baru budak sekolah..dah dia dgn tak pakai helmet,potong aku mcm ajak race.eh,mne bley tahan...aku potong balek. tak lama tu dia potong balek,DIA POTONG BALEK!! aargh, mmg haram J lah dia tu. nasib baek time aku kejo, dia masuk simpang, takut la tu. kalo aku shoot......moto dia tu, mmg rosak dah moto dia,hak hak hak.

2. time bawak kereta, depan lak kereta yang mana dapat diamati di dalamnya sebuah couple loving hak tuih. aduuii, aku tau korg sweet mcm haram, tp jgn lah berasmaradana,tepuk -tepuk, lempang lempang depan aku. tak tahan bila diorg bwk slow, haishh, tinggal nk zasss je kreta dia, nasib baek aku baik,ahaks. ;p

3. bila awek drive like hell. laju dah laju, bahaya dah bahaya, tp kalu nak mati pun jangan heret aku skali. aku belum kahwin lagi laa..huhu. ini mesti baru lepas gado dgn pakwe, nangis2 pastu drive lelaju, aku terkejut, dia pun terkejut, maka kami saling jatuh hati,huk huk, *ok, abaikan ayat last nih. ;D

konklusinya, kita atas jalan raya ni pikir2 kan la sesama kita. pikir jugak orang yg tunggu kepulangan kita, pikirkan jugak saman yg kita dapat kalu kita langgar peraturan. duit saman tu kita boleh buat makan KFC utk sebulan kot. yum yum! ^~^

p/s : toksah pikir banyak, jom layan~  >.<

1 comment:

  1. ha!! part kapel2 stju sgt!! kalu drive kt shah alam, ya Allah...t'huyung hyang keta. mcm mbuk. bla tgk, la..dok lpas rndu rupanya. mnyampah. nk mnja x kna tmpt. len kali, awk belah je keta 2. bru diorg tau. hahaha

    ReplyDelete